Mimi en Bo kwamen als koppeltje in onze opvang terecht. Zij hebben onlangs hun nieuwe thuis samen gevonden. We kregen al een leuke update van thuis:
“Dag Yentl, alles gaat goed met Mimi en Bo. De eerste dagen zijn ze wat binnen gebleven, maar al snel hebben ze hun woning ook verkent en goedgekeurd. Ze eten en drinken goed ondanks de hitte. Groetjes K”






